מדיניות וביטולים

מדיניות וביטולים

1 – ביטול/שינוי הזמנה על ידי הלקוח

  • בחודשים ינואר עד מרץ (כולל), ובחודשים נובמבר ודצמבר, למעט חגים ומועדים, ניתן לבטל/לשנות הזמנה עד 14 ימים לפני מועד ההגעה.
  • בחודשים אפריל עד אוקטובר (כולל) ובכל החגים והמועדים – ניתן לבטל/לשנות הזמנה עד 30 ימים לפני מועד ההגעה.
  • כל שינוי/ביטול בפרק הזמן האפשרי יחייב תשלום של 5% מסכום ההזמנה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
  • במקרה של ביטול/שינוי מאוחר יותר, האורח יחויב במלוא הסכום.
  • במקרה של שינוי מועד ההזמנה, מועד הביטול ייחשב לפי ההזמנה המקורית.
  • לביטול/שינוי הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 053-8315571 או במייל Levication@gmail.com

 

2 – ביטול הזמנה על ידי לויקיישן

  • החברה רשאית שלא לאשר הזמנה או לבטלה, בתוך 3 ימי עסקים מיום ביצועה, בהתקיים אחד או יותר מהתנאים הבאים:
  • במקרה של טעות במחיר העסקה, דבר שלא יחייב את החברה, שתהיה רשאית לזכות את המזמין בסכום העסקה או ליצור עמו קשר לביצוע הזמנה תקינה.
  • במקרה של טעות בפרסום פרטי העסקה, הגדרתה או כל טעות אנוש אחרת.
  • במקרה של טעות בהזמנה מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  • אם האורח אינו עומד במדיניות האירוח של החברה.
  • בכל מקרה של ביטול או אי-אישור הזמנה ביוזמת החברה, החברה תודיע על כך למזמין בכתב לדוא”ל שנמסר בעת ההזמנה או טלפונית למספר שנמסר.
  • אם הזמנה לא אושרה על ידי החברה – לא יתבצע חיוב של עלות ההזמנה.
  • אם הזמנה בוטלה על ידי החברה והחיוב כבר בוצע – יבוצע החזר מלא של עלות ההזמנה לאמצעי התשלום שבו בוצעה.
  • המזמין מוותר מראש על כל טענה כלפי החברה בנושא זה.

בכל שאלה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 053-8315571 או דרך טופס יצירת הקשר באתר – www.Levication.co.il