מדיניות וביטולים
מדיניות וביטולים
1 – ביטול/שינוי הזמנה על ידי הלקוח
- בחודשים ינואר עד מרץ (כולל), ובחודשים נובמבר ודצמבר, למעט חגים ומועדים, ניתן לבטל/לשנות הזמנה עד 14 ימים לפני מועד ההגעה.
- בחודשים אפריל עד אוקטובר (כולל) ובכל החגים והמועדים – ניתן לבטל/לשנות הזמנה עד 30 ימים לפני מועד ההגעה.
- כל שינוי/ביטול בפרק הזמן האפשרי יחייב תשלום של 5% מסכום ההזמנה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
- במקרה של ביטול/שינוי מאוחר יותר, האורח יחויב במלוא הסכום.
- במקרה של שינוי מועד ההזמנה, מועד הביטול ייחשב לפי ההזמנה המקורית.
- לביטול/שינוי הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 053-8315571 או במייל Levication@gmail.com
2 – ביטול הזמנה על ידי לויקיישן
- החברה רשאית שלא לאשר הזמנה או לבטלה, בתוך 3 ימי עסקים מיום ביצועה, בהתקיים אחד או יותר מהתנאים הבאים:
- במקרה של טעות במחיר העסקה, דבר שלא יחייב את החברה, שתהיה רשאית לזכות את המזמין בסכום העסקה או ליצור עמו קשר לביצוע הזמנה תקינה.
- במקרה של טעות בפרסום פרטי העסקה, הגדרתה או כל טעות אנוש אחרת.
- במקרה של טעות בהזמנה מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- אם האורח אינו עומד במדיניות האירוח של החברה.
- בכל מקרה של ביטול או אי-אישור הזמנה ביוזמת החברה, החברה תודיע על כך למזמין בכתב לדוא”ל שנמסר בעת ההזמנה או טלפונית למספר שנמסר.
- אם הזמנה לא אושרה על ידי החברה – לא יתבצע חיוב של עלות ההזמנה.
- אם הזמנה בוטלה על ידי החברה והחיוב כבר בוצע – יבוצע החזר מלא של עלות ההזמנה לאמצעי התשלום שבו בוצעה.
- המזמין מוותר מראש על כל טענה כלפי החברה בנושא זה.
בכל שאלה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 053-8315571 או דרך טופס יצירת הקשר באתר – www.Levication.co.il